מלונות לפי שעות

מלונות צימרים חדרים לפי שעות בשרון אזור השרון, חשבו על זה...במרחק נגיעה מקיסריה, חדרה וזיכרון יעקב... ישובים מאוד פסטורליים, ישובים בהם רוב מתחמי הדיור הם וילות ושטחים פרטיים, אך אם הנכם אצלנו כנראה חיפשתם מלונות לפי שעות בשרון ואכן זהו אזור שכדאי מאוד לבחור ולבלות בו חופשה של כמה שעות. אם החלטתם להשאיר בצד את הטלפון הסלולרי, להתנתק מהפייסבוק,אינסטגרם וכל שאר ההתמכרויות, תוכלו ממש בקלות לחפש חדרים או חדרי אירוח לפי שעות בשרון.

 

אך לכמה דקות הקרובות כן נמליץ לכם להישאר עם הסלולרי, אך עם הגעתכם לצימרים תכבו אותו כדי שתהנו מכל שנייה במתחם החדרי נופש לפי שעה. למה להישאר עם הסלולר!? כי הכי נוח לגלוש לאתר שלנו דרך מכשיר הסלולר, האתר מותאם לכל מכשיר סמארטפון, טאבלט או מחשב, ואם יש לכם את התוכנת פלאפון של WAZE גם בלחיצת כפתור תיהיה לכם האופציה מיד לדעת את הדרך לחדר לפי שעות בשרון אותו בחרתם, ובלחיצת כפתור נוספת לצלצל ולברר האם פנוי.

וילות לפי שעה

כידוע לכולנו אזור השרון הוא האזור המקסים ביותר בארץ ישראל, ולכן כפי שכבר הזכרנו אם מדובר בווילות יוקרה, הרי שגם חדרי הנופש הינם צימרים יוקרתיים לפי שעה. החדרים או החדרים לפי שעות בשרון נחשבים מאוד מפנקים והעיקר בהם הוא הסודיות, מדובר בחדרים שנבנו ועוצבו באופן מיוחד לזוגות הממש מחפשים אזור לברוח אליו, אתר לבלות בו ברומנטיקה ורוגע, להתנתק מהשגרה, בלי שאף אחד יציץ, יתערב או ישמע...

מלונות לפי שעות

חדרים דיסקרטיים לפי שעות בשרון מציעים לכם מעין סוויטה הכוללת כל מה שזוג צריך לנופש רומנטית, החל מכניסה פרטית לחלוטין עם חניה אישית, גינה עם מערכת ישיבה וסביב צמחייה, בחדר ממתין לכם מיטה רחבה, סדינים לבנים רכים ונעימים, ישנם חדרי נופש עם אמבט זרמים או אחרים עם מקלחון שצפים, פינת ישיבה נוחה ומטבחון קטן עשיר או פינת קפה חם עשירה, ישנם מארחים המציעים לכם לשלב בנופש גם אסוך יין או שוקולדים ופירות התקופה, ניתן להזמין ארוחת בוקר בעלת אמצעים או טיפולי גוף וספא מפנקים.

 

והכל בספונטניות מלאה, בלי לתכנן יותר מדיי, בלי חופשים מהעבודה, כמה שעות של לברוח מהכל ולהתמסר לאהבה, את ובן הזוג שלך, בסוויטה עם תאורה רומנטית, משאירים את הילדים גדולים עם בייביסיטר, מטפחים את הזוגיות וחוזרים מהר לשגרה מלאי כוח וחיבה.