מלון דירות תל אביב

מלון דירות תל אביב לא פעם ולא פעמיים בחרנו לנסוע לנופש ובטח כאשר מדובר בתל אביב, אנו מתלבטים הרבה פעמים אם לחפש בית מלון, אם לחפש מלון בוטיק או מלון דירות תל אביב.

וילות

לא משנה במה נבחר, לכל אחת מהאפשרויות יש יתרונות וחסרונות ויש כאלה שייהנו יותר במלון בוטיק או סוויטות בתל אביב ויש את אלו שייהנו יותר במלון דירות תל אביב. כי הרי כל אחד מחפש אובייקט אחרת בנופש שלו, יש כאלה שמגיעים להתפנק, שרוצים שיגישו להם את הארוחה עד החדר אירוח, שהאירוח יכלול טיפולי גוף וספא מרגיעים ויש כאלו שמגיעים לתל אביב לטייל ולבלות בנעימים מהאטרקציות ומחפשים בקוצר רוח במקום הנופש רק את הפינה השקטה ואינטמית להרגע ולבלות בה לאחר הטיולים, מקלחת נינוחה, מנוחה ולינה. אז איך נדע לבחור מה מקובל לנו?!

 

מלון דירות תל אביב או סוויטות יוקרה , או שאולי חדרים יוקרתיים לפי שעות בתל אביב?! אז כן בתל אביב האפשרויות הן רבות ומגוונות, החל מצימרים המוכרים לכולנו, מעין חדרי נופש רומנטיים לזוגות בלבד, אלו גם אותם מלונות לפי שעות בתל אביב לרוב, חדרי נופש פרטי כאלה, פרטיים ובהם כל מה שזוג צריך לנופש אינטימית ורומנטית, אם זה הפינה השקטה ואינטמית, המיטה המאוד גדולה, אמבט זרמים או חדר אירוח רחצה, רגיל לכמה שעות של אהבה.

חדרים לפי שעה במרכז

לעומת זאת ישנם בתי מלון רבים בדירוגי כוכבים שונים יחסית המתאימים גם לזוגות וכמובן שגם למשפחות עם ילדים קטנים, ניתן להשכיר חדר אירוח אחד, שניים או סוויטה ובה חלוקת חדרי אירוח למשפחה לדוגמא. ישנם בתי מלון או מלון דירות תל אביב המציעים גם סוויטות, לרוב ה"דה לוקס" של המלון, המתאימים גם לליל כלולות, לאירועים יחידים במינם והפתעות. החיסרון שכמעט תמיד הוא שיקול דיי חשוב, הוא ההמוניות שבבתי מלון, ישנה כמות מאוד גדולה של חדרים דיסקרטיים ומתארחים גם משפחות עם ילדים וגם זוגות, ולפעמים כאשר זוג מחפש אתר לשקט, לנקות את הראש, הדבר מתנגש עם אותן משפחות שבאו להנות והילדים רוצים ליהנות.

 

ולכן מומלץ יותר לחפש מלון דירות תל אביב, בו בכל זאת לכל אחד יש את הדירה שלו, את הפינה השקטה ואינטמית שלו, לרוב אין לובי משותף בו יש רעש, בריכת שחייה או נקודה להתקהלות, ולכן גם משפחות שמגיעות עם ילדים גדולים יכולות לחפש חדרי אירוח ממש גדולים לישון בהם בנוחות וזוגות שמחפשים בקוצר רוח נקודה רומנטי לכמה שעות יכולים ליהנות. סביב המלון לרוב מבחר אטרקציות רחב, מסעדות ומקומות בילוי היחידים במינם רק לתל אביב.